Du skriver til kontakt@renvinyl.dk, hvor du får svar på dit spørgsmål så hurtigt som muligt. Du har også mulighed for at ringe på telefon 26 100 911 mandag – fredag mellem kl. 9-12. Er der optaget bliver du kontaktet hurtigst muligt.
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Har du ændringer til din bestilte ordre skal du kontakte os hurtigst muligt på e-mail: kontakt@renvinyl.dk eller telefon: 26 100 711.
Varen afsendes ofte samme dag så det er vigtigt at du reagerer hurtigt.
Du har altid 14 dages retureret når du handler i weshoppen.
Du skal sende din ordre eller vare retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du afholder de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra afsendelses tidspunktet til tidspunktet for varen er modtaget retur. Vær opmærksom på, at RenVinyl ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. De vil blive nægtet modtagelse.
Returadresse:
RenVinyl ApS
Bagsværd Hovedgade 135
DK-2880 Bagsværd
Ved bestilling afsendes ordren normalt indenfor 24-48 timer. Undtaget herfra er varer, hvor det er angivet, at det er en bestillingsvare med længere leveringstid, f. eks visse HiFi Produkter. De fleste varer i shoppen er altid på lager. Normal leveringstid til adresser i Danmark er 1-4 hverdage efter at varerne er indleveret til forsendelse. Alle varer sendes med GLS. Du får tilsendt et tracking link på e-mail og SMS, så du kan følge din vare frem til modtagelse.
Varer kan bestilles i webshoppen og afhentes i RenMusik butikken på Bagsværd Hovedgade 135, 2880.
RenVinyl.dk benytter GLS til forsendelse af varer, da de er mest præcise. Der er mulighed for at vælge mellem:
1. Levering til pakkeshop – 50,00 kr – gratis for varekøb over 700,- kr
2. Levering til en erhvervsadresse – 59,- kr
3. Levering til privat adresse – 69,- kr
4. Afhentning i RenMusik butikken på Bagsværd Hovedgade 135, 2880
Afhentning i RenMusik butikken på Bagsværd Hovedgade 135, 2880.
De fleste varer på RenVinyl.dk er at finde i butikken samt 6000 vinyler der ikke er i webshoppen.
Der er normalt 1 eller 2 års producent garanti. I hvisse tilfælde, f.eks. på nogle pladespillere, er der 3 år.
Der er altid 2 års reklamationsret.
Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Når et produkt der er reklameret over returneres og RenVinyl godkender reklamationen, vil du blive refunderet i henhold til gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Vi stræber efter at refundere inden for 14 dage efter, reklamationen er modtaget. Renvinyl.dk forbeholder sig ret til at afvise enhver reklamation, hvis produktet i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning viser sig ikke at være defekt. For mere information om dine rettigheder se venligst www.forbrug.dk.
Hvornår skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Du skal skrive til kontakt@renvinyl.dk
Vi har brug for følgende oplysninger, når du reklamerer:
– ordrenummer
– beskrivelse af fejlen så detaljeret som muligt
– meddelelse om du ønsker pengene refunderet eller en erstatningsvare
– Information af dine kontaktinformationer.
Ønsker du at returnere en vare, kan du sende den til:
RenVinyl ApS
Bagsværd Hovedgade 135
2880 Bagsværd
Danmark